Billetter til Kimens arrangementer

De fleste av Kimens arrangementer er gratis, men i mange tilfeller er det likevel nødvendig å innløse fribillett når man skal delta på ett av våre arrangementer.

For arrangementene som skal arrangeres på Bølgen kulturhus registreres gratisbilletter og billetter for salg via bolgenkulturhus.no  Ledsagerbevis gjelder. Billetter må hentes ut før arrangementene finner sted av plassmessige hensyn/kapasitet på arenaene.  Enkelte av salene har begrenset antall plasser, og det kan derfor bli fort fullt på arrangementene som skal være på de minste arenaene på Bølgen kulturhus.

Vi inviterer også barnehager og skoleklasser til arrangementene for barn og unge.  Det er allerede i ferd med å bli fullsatt på enkelte av disse arrangementene.  Skoler og barnehager henstilles derfor om å ta kontakt med billettsalget på Bølgen kulturhus på forhånd eller der hvor arrangementet skal finne sted om man ønsker å delta med store grupper på en forestilling.

Mer informasjon om hvert enkelt arrangement og billetter til disse finner du ved å gå inn på kategorien Program på denne siden.