Camilla Svendsen, Bølgen Kulturhus

Bli litt kjent med Camilla!

Bli bedre kjent med Bølgens daglige leder, Camilla Svendsen! Hun gjestet nylig LarviksPodden, hvor hun delte fra sin inspirerende reise fra barndom til voksen alder. Hun har bred utdanning innen estetiske og kreative fag, spennende jobber med festivaler, i NRK, hos Den Norske Opera, til lederjobb i Larvik Kommune og nå altså til daglig leder på Bølgen Kulturhus. Hør også hennes tanker om hva som er veien videre for Bølgen!
• Foto: Foto: Stig N. Andersen

Opptaket ble gjort 22.11.2022

Følg Larvikspodden på facebook her og hjemmesiden her: larvikspodden.no. Du finner også alle episoder på Spotify her.

Langversjon:

87: Camilla Svendsen. Om oppvekst og veien til lederstillingen på Bølgen kulturhus

Kortversjon:
Hør om Camillas tiltredelse i stillingen som daglig leder på Bølgen Kulturhus, og hva hun tenker hun om veien videre for Bølgen.

88: Camilla Svendsen. Kortversjon om Bølgen og jobben som daglig leder

Mer lesestoff

Lurer du på hva vi har lagt ut for salg i det siste?
En god start på det nye året!
Julestemning!
…med Tine Thing Helseth, Dennis Storhøi og Det Norske Kammerorkesteret.